Jesteś tutaj: Bip -> Zapytania Ofertowe
Zapytania Ofertowe
Print Friendly, PDF & Email

Rok 2025

Zakup i dostawa środków czystości: Zapytanie ofertowe nr 1 03 2025 Zakup i dostawa środków czystości w 2025 r.
Załącznik nr 2: Środki czystości
Formularz ofertowy: Formularz ofertowy i oświadczenie
Klauzula Informacyjna: Klauzula informacyjna

Rok 2024

Wymiana grzejników Zapytanie ofertowe nr 1 06 2024 wymiana grzejników.pdf

Protokół: Protokół z przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 1 06 2024.pdf

Renowacja podłogi w sali gimnastycznej Zapytanie ofertowe nr 2 06 2024 renowacja podłogi w sali gimnastycznej.pdf

Protokół: Protokół z przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 2 06 2024.pdf

Remont dużej sali gimnastycznej Zapytanie ofertowe nr 3 06 2024 remont dużej sali gimnastycznej.pdf

Protokół: Protokół z przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 3 06 2024.pdf

Z powodów niezależnych od placówki wybrany wykonawca wycofał się z podpisania umowy i wykonania zadania. Zapytanie ofertowe powtórzono.

Wymiana grzejników w sali gimnastycznej: Zapytanie ofertowe nr 1 07 2024 wymiana 6 szt grzejników

Protokół: Protokół z przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 1 07 2024

Cyklinowanie podłogi w sali lekcyjnej: 3 07 2024 cyklinowanie

Protokół: protokół z przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 3 07 2024

Zakup drabinek do sali gimnastycznej: Zapytanie ofertowe nr 4 07 2024 zakup drabinek

Protokół: protokół z przeprowadzonego zapytania ofertowego nr 4 07.2024

Remont dużej sali gimnastycznej (po raz drugi): Zapytanie ofertowe nr 5 07 2024 remont sali gimnastycznej

Protokół: protokół z przeprowadzonego zapytanego nr 5 07 2024

Wykonanie ścianki działowej w pomieszczeniu szkolnym: Zapytanie ofertowe nr 1 11 2024 ścianka działowa

Protokół: Protokół z zapytania ofertowego nr 1 11 2024

Nadzór informatyczny:  Zapytanie ofertowe nr 2 11 2024

Protokół: Protokół z zapytania ofertowego 2 11 2024.pdf

Formularz ofertowy i oświadczenie oferenta: Formularz ofertowy i oświadczenie

Klauzula Informacyjna: Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO

Dostawa żywności na potrzeby stołówki szkolnej: Zapytanie ofertowe

załącznik nr 1

załącznik nr 2

Formularz cenowy – część 1

Formularz cenowy – część 2

Formularz cenowy – część 3

Formularz cenowy – część 4

Formularz cenowy – część 5

Formularz cenowy – część 6

Formularz cenowy – część 7

Formularz cenowy – część 8

Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO

Protokół: Protokół z zapytania ofertowego – zakup i dostawa artykułów spożywczych

Zapytanie ofertowe dotyczące świadczenia usług z zakresu medycyny pracy Zapytanie ofertowe medycyna pracy

Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO.pdf

Formularz ofertowy i oświadczenie: Formularz ofertowy i oświadczenie

Protokół: Protokół z zapytania ofertowego  – medycyna pracy